Monday, April 24, 2006

takde tajuk..


Hehe…kenapa aku dah jarang nak update blog?nak tau ???antara sebab musabab nya ialah…

*aku cam kurang sempat rasanya..terlalu banyak assignment yang tertangguh yang buatkan aku sekarang ni cam lipas kudung…kalau online pun kejap je sebabnya carik jawapan untuk assignment yang tak siap2 lagi…

*aku cam tak berapa sihat..ntah ek,..badan rasa cam tak selesa..lately cam penat semacam…plak tu takut nak jumpa tuan doctor..

*aku cam tak cukup tido…sebab dah beberapa malam aku tak dapat tido lelama cam selalu..time dah nak pekse sume lecturer sibuk nak buat kelas ganti & kelas tambahan…nak makan pun tak sempat..tak sempat ke???hehe..letih tahap dewa..!

setakat ni tu je la sebabnya…kalau ada sebab lain, lain kali aku sertakan.hehe..pe pun,insyaAllah, aku cuba sempatkan jugak mengupdate…huahuahuah….

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home