Wednesday, March 29, 2006

cuti-cuti malaysia...



hari ahad lepas aku turun kl ngan kawan aku..saje cuci mata..(asik cuci mata je..?)..kitaorang pergi bertiga..yela,pergi naik myvi,tak bolehla ramai2 sangat..kitaorang lepak kat umah akak member aku kat damansara..erm,..puas gak ar pusing kl..plan nak ke genting terpaksa dibatalkan atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..hehe.

malam tu kitaorang ronda kj..dengan niat nak jumpa member aku yang dok kat sana.tapi niat aku satu jek..nak jumpa partner aku..yang lain tak jumpa pun tak pe,..

sampai umah partner aku dah agak malam..masa kitaorang sampai pun,dia baru bangun tido..penat keje kot..sampai jek kitaorang pun berpelukan sambil terkinja2 cam orang utan..(orang utan kah aku?? hehe..) excited la katakan..jumpa buah hati..teruja sesangat..member aku pun tersengih-sengih kambing tengok kitaorang,..

pastu aku dok lepak ngan partner aku je..yang lain kendian pun tak pe..banyak yang kitaorang borakkan,..niat hati nak tido kat situ jek tapi tak boleh sebab esoknya kitorang ada urusan seri paduka baginda yang nak disetelkan..nak buat camne?dah terpaksa..

masa nak balik,sayang bagi aku kotak..erm,..cantik jugak kotak tu..tapi kotak tu kosong..dia tanya kat aku..

"honey nak isi apa dalam tu..??"

aku sekadar tersenyum tapi penuh bermakna.aku diam & tak bagi apa-apa jawapan pun..

tau aku isi apa???
hehee..sesuatu yang cukup bermakna..malah terlalu bermakna..

"kenangan,cinta dan rindu pada dia..."

walaupun sekejap tapi aku puas dapat tengok muka dia..hari ni sampai jb kul 3,terus balik kota sebab mak aku suruh balik..knapa?suruh take over keje akak aku jaga kedai..nasib baik aku tak de kelas...so,bercuti lagi kat umah ngan mak abah aku..

aku rasa hidup aku cukup lengkap sekarang ni..sebab aku dikelilingi orang2 yang aku sayangi dan menyayangi aku..love u all..!!!

1 Comments:

Blogger zaffey said...

love is in the air... ;)

Thursday, April 06, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home