Thursday, March 23, 2006

YESS!!!


haha..exam dah habis!!teruja giler beb!seronok tak terhingga..almaklumla,exam kan masa yang paling mengstresskan dalam hidup aku..so,aku kembali happy..hihi..

aku nak wish tahniah kat member aku yang baru dapat baby,..ish,tak sangka dah jadik mak orang..dulu masa sekolah kemain brutal lagi minah tu,...tapi dah jadik isteri orang..ada gak yang tanya,..'dah sedia ke nak jadik isteri orang??'

hihi..nak pengsan dengar..tapi lau ikutkan hati nak jugak aku jawab camni..'memang dah jadik isteri orang pun..tapi isteri pada *******la..hehe'tapi lau aku jawab camtu,diaorang plak yang pengsan.so,oleh kerana aku ni budiman maka biarla aku sorang je yang pengsan..hihi..

lama tak jumpa partner aku..hihi..tetiba teringat plak kat dia..ok cukupla tu..

minggu depan aku nak jumpa bespren aku..lama gak tak jumpa dia...dia nak celebrate birthday aku in advance sebab 26hb tu dia dah kene daftarkan diri kat kl..ish,jauhnya..nape sume orang nak pindah ni???aku pun nak pindah jugak ar..hihi..sape nak ikut aku pindah???jom kita pindah sesama..!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home