Wednesday, March 01, 2006

hari yang indah..!


Lama tak memblog.. ada tak yang rindu kat aku ni? Ececeh! Perasan..! erm,hari ni mungkin hari yang indah untuk aku..nak tau kenapa?aku cuma tau satu sebab je..yang lain tu,..aku pun tak tau kenapa hari ni aku rasa cam hapy jek..kihkihkih…

Sebab hari ni partner aku @ sayang aku..(ceh! malu plak..hihi..;) ) naik pangkat..dia happy sangat2 so secara tak langsung aku pun terhappy sekali..walaupun dia baru keje tak sampai 2 bulan,tapi mungkin rezeki dan berkat kerajinan dia, semua tu jadi kenyataan..

“semoga apa yang sayang impikan akan jadi kenyatan…”

selebihnya, sejak aku bangun tido arini,aku rasa cam nak tersenyum je..walaupun risau sebab sok aku ada exam paper akaun tapi,aku cam happy plak..cam misteri tak??eeee….

sekarang ni,kerisauan aku dah menurun sikit untuk paper sok,..sebab tadi aku dah jumpa lecturer untuk confirmkan beberapa benda yang dari semalam mengkonpiuskan aku..ceh! aku ni macam best student plak..hehe,..jangan jeles haaa….

sejak beberapa menjak ni.aku selalu sangat terfikir tentang kawan2,cinta dan impian..erm,..apa yang aku cari?agaknya aku mencari perkaitan antara semua benda2 yang tu kot..erm..

result SPM dah keluar!!!! mungkin ada yang tak peka langsung tentang result SPM ni..especially,bagi mereka2 yang tak ada adik beradik atau sepupu sepapat dan yang sewaktu dengannya yang amik SPM.tapi, aku sangat2 peka sebab adik aku amik SPM & STPM tahun lepas…kompius ke??maknanya aku ada 2 orang adik pompuan yang amik exam..

aku memang menanti result budak2 ni..dan hasilnya,..

“ALHAMDULILLAH”…result SPM adik aku boleh dibanggakan..walaupun adik aku tu student lompat..mintak2 dapatla masuk matrik@masuk U..tu la harapan seorang kakak..ishk!..hehe..berperasaan plak aku ni..hihi.sekarang kitaorang tunggu lagi satu result..berdebar rasanya..sama2 kita nantikan..hihi..

ok,..chow chin chow!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home