Thursday, April 20, 2006

jumpa dia!



Hari isnin lepas aku turun kl..jumpa si dia..tetiba je aku nak jumpa dia..nak sesangat..bukan cuma sebab rindu tapi ada perasaan yang tak bes yang menyebabkan aku tak boleh nak tangguh2 untuk jumpa dia..

Bukan sebab aku cemburu..mungkin..,,

Sebab malam tu aku mimpi buruk..mimpi pasal aku dan dia..
Bukan kitaorang gaduh..
Bukan dia ada affair ngan orang lain..
Tapi,…

Aku memang tak sedap ati..dah tengok muka dia baru aku puas hati..

3 hari aku kat sana..rasa cam tak cukup lama..tak puas tengok muka dia..sib baik la aku ada kelas arini,lau tak mesti aku masih tak balik…

aku ikut dia g tempat keje dia aritu..dia kenalkan aku pada sume budak2 kat situ..
rupa2nya dah ramai yang kenal aku melalui cerita dia..ish, kira aku glemer dalam diam la ni..

malam tu, dia bawak aku lepak kat tasik..erm,..aku terharu sebab dia kata…

“sayang janji akan setia ngan honey dan takkan sia2kan pe yang honey dah beri pada sayang..sampai bila2…”

aku diam tapi pandang tepat kat muka dia..mencari2 kejujuran dia…aku yakin,..dia ikhlas…

***biarla bahagia ini kekal selagi kita masih punya kesempatan…***

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home