Tuesday, March 14, 2006

mendapat kembali apa yang hilang..




Wups..! sebenarnya aku lum buat kenyataan akhbar yang aku dan ‘dia’ dah pun berbaik semula dan couple macam dulu..”18 hb febuari 2006 ; 1:19 am” tarikh dan masa yang menjadi saksi dia melamar aku semula untuk menjadi teman hidup ‘dia’ untuk kali kedua..walaupun situasi kali ni agak berbeza sebab jarak yang memisahkan kitaorang,,..tapi aku harap ‘dia’ akan terus setia…

Kenapa aku terima ‘dia’ semula??..ntahla…aku nak buang yang keruh dan cuba kutip yang jernih..apa yang belaku dulu,akan aku jadikan pengajaran dan sempadan supaya luka itu tak berdarah semula…lagipun aku masih sayangkan ‘dia’ dan sayang tu, tak pernah berubah..

Yang pasti,kali ni aku dan ‘dia’ nak focus pada impian kitaorang..ermmm…jangan tak tau, kitaorang ada banyak impian yang nak dicapai sebelum takdir memisahkan kitaorang..huhu…

Doakan semua impian kami akan jadi kenyataan..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home