Wednesday, April 26, 2006

cerita pasal tahun yang dah berlalu..



Hari ni genapla umur aku 22 tahun..bila ingat umur aku yang makin bertambah,..airmata menitis..makin lama makin laju…ada sesiapa yang mengerti???pandang kiri,pandang kanan..cam takde je..tapi takpe..

Setiap tahun,..malam hari jadi aku,aku pandang langit yang kadang kala berbintang dan kadang2 tak berbintang langsung…aku cuba berbicara pada bintang…aku ingin bintang mendengar apa yang ingin aku sampaikan..dengarkah bintang???

Aku pandang ke luar tingkap…tiba2 hati ini sayu…wargh!!!nape cam sedih ni??erm,..aku ingat lagi,tarikh ni, tahun 2004…dah 2 tahun berlalu..aku dapat surat dari seseorang yang pernah jadi kawan aku..dan sekarang…..

Sejak tu,setiap tahun pada tarikh ni,aku berazam untuk menjadi kawan dia semula…tapi malangnya…setiap tahun takde apa yang berubah..aku hanya berdiam diri dan membatu bila jumpa dia..kenapa?

Mungkin sebab masih ada luka yang belum sembuh..harap dia mengerti bahawa aku bukan ingin menolak erti sahabat dari dia tapi aku belum punya kekuatan…

**pe pun,thanks yang tak terhingga pada semua budak umah aku,1303..hehe,..untuk surprise parti malam tadi..terharu sesangat..walaupun dekat 2 jam korang tunggu sebab aku balik lambat..ampun! tahun depan buat lagi he..hihi…**

aku beruntung sebenarnya..ramai yang sayangkan aku..ye ke???perasan!..hihhi..

1 Comments:

Blogger zaffey said...

jgn sedih2 selalu ye... kalu rasa sedih tu timbul, pandanglah pada sesuatu yang indah... tak kisahlah apa pun... hatta makcik kantin yang cute tuh! hahahahaha...!

sekali lagi, Selamat Hari Lahir ke-22, moga dikurniakan segala yang baik di dunia & akhirat... senyum sokmo! ;)

Wednesday, April 26, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home