Monday, November 12, 2007

hambik ko...btl2 ranum..haha..


dush! dush!...adeh..byknye sawang umh aku ni.....tu la,lama sgt aku tinggalkan..ni aku nk update sume entry yg aku peram selama ni..rasa cm dh cukup ranum ni..huahuahua....




Arini manjalara episod last..aku mmg follow up citer ni.kitarg sume ngah focus kt ending citer ni..tetibe…

‘Eh,korang rasa tak?

‘Ha?rasa pe?’

‘cm gegar la..bergoyang2..’

‘ha?’
aku pn ngan lincahnye melompat dr sofa menuju kebilik.msh sempat tukar seluar,t-shirt n sambar tudung sblm lari menyelamatkan diri.takkan aku nak kuar pakai suar pendek plak,kn..partner aku plak sibuk carik hp n wallet.aku dh tak sempat nk pikir tu sume.yg penting selamatkan diri.housemate aku ada yg dh nk nangis.ish,keadaan mmg cemas giler..dhla berbelas tingkat nk kene turun tangga.partner aku cepat jek lari tinggalkan kitaorg..cess..sikit tak ingat aku..aku plak kene pimpin hosmet aku yg chubby n cm semput2 ni..nk tinggal tak smpi ati..erm..smpi bwh sume org dh ada..penuh!..waaah..cepat gak diorg ni turun…

mcm2 gelagat rg kt bwh..bila time cmni,brla aku dpt tgk org2 yg aku tak pernah nmpk tp mmg dok kat sini.dr org yg stret smpila yg senget.erm…ramai gak mereka yg senget yg aku tak penah nampak n mereka yg stret yg lum kawin dok sama pn kantoi..haha..dlm cemas2 tu pn sempat gak kitaorg bergosip…

gegaran msh rasa wlupn dh beberapa lama…last2 kitaorg decide nk smbhyg maghrib kt masjid yg agk2 jauh….memandangkn soknye dh nak pose, so…kami pn join solat terawikh sekali.dh alang2,kn..aku ikut jek suara ramai…

pas sume kejadian cemas..perut pn lapo..sempat gakla g mkn..tp ada yg xnk ikut n nk dok dlm kete sbb merasakan yg dia terlalu selekeh..haha..tp pas dipujuk dia join gak..karang lapo padan muka..pas mkn kitaorg terus balik umh..erm..bomba pn dh balik..kaki pn dh menggigil pas turun tangga.tengok berita brla kami tau yg ada gempa kt seberang..sian,kan.

Apepun,..miss selekeh mlm tu jth pada si chubby…ngan tudung yg cm mak nenek (yg dia amek kt bakul laundry) n seluar ala2 nk g pantai.. aku rasa dia mmg layak dpt title tu..haha..bila dikenang2 insiden tu mmg cemas n kelakar tp sume ni buat aku cm terinsaf jap.

Lau tuhan nk jatuhkan bala bila2 jek..tanpa kita menduga…..Diala yg maha berkuasa..
“selamat berpuasa..”

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home