Thursday, April 19, 2007

makan2 + membebel + jalan2..




Haha..mkn dgn banyaknye!!!apa nak jd ngan aku ni??..jd makin gemukla..apa lagi..hehe..dh berbulan aku tak jumpa adik aku.so,aritu aku temankan dia g berjalan2 sambil dengarkan dia membebel..ntah apa2 je yg mak nenek tu bebelkan..aku pakai angguk jek..hehe.abis citer..lau kuar ngan adik aku ni mst nak makan bebyk..dia kata dia belajar dr aku..tp ntah ek..aku rasa cm tak jek..akhirnyer aritu kitaorg balik ngan perut yg sgt penuh.mkn secara tak beringat.erm,..pastu masa balik,mak nenek ni sibuk nak mkn sate plak.aku n partner pn layankan jela..kitaorg bwk dia mkn kt tmpt yg selalu kitaorg pegi..soknye,abg tu tanya

‘mana adiknye semalam?’..

‘dh balik umah..nape?’..lincah je mulut aku bertanya.

‘oh,cpt2 anta adik balik umah he,takut rahsia bocor ke?..hehe’

Pandai2 je abg ni..sebenarnye aku tak terpikir pn camtu..tapi suke ati la..erm,..

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hai lara...dh update eh..br nampak skit tuan tanah...ingatkan xde tuan....hahaha

Saturday, April 28, 2007  
Blogger lara said...

ye btl!! tuan tanah sudah kembali berkuasa.!haha..eh,sape ni??

Sunday, April 29, 2007  
Anonymous Anonymous said...

jiran sebelah lh lara...x kenal ke?..hehe..mmg x kenal pun kan. awk sll gak wat ari lawatan sedunia kat umah sy..

Monday, April 30, 2007  
Blogger CiK Jim o(>,<)o said...

hi..bru nmpak blog awk shning2... hehehe...

Sunday, May 06, 2007  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home