Tuesday, May 08, 2007

its my birthay!!!!!


26hb april..weh..tu birthday aku!!…walaupun dah basi sgt nak citer pasal birthday aku,tapi aku nak citer gak.tak dulik pe org nak kata..haha..

mcm tahun2 yg dulu,aku ttp rasa hapy n teruja sgt2 bila tiba birthday aku…itula aku..n cm tahun yg lepas2 jugak…tepat kol12mlm,hp aku tak henti2 dgn sms yg sgt bertalu2..waa..bdk lain cm jaki jek..yg bes, adik aku n sume kengkawan dia nyanyi lagu besday untk aku..aku loudspeaker wlupn masa tu aku ngah lepak kat kdi mkn ngan partner..haha..sume org tgk sey..n secara tak langsung sume org tau aritu besday aku..haha..publisiti la konon..

tahun ni tak ada surprise party kat umh cam tahun yg lepas2..lagipun aku takde mood untk besday party.aku bukan cam org lain yg akan dihujani ngan bermcm jenis hadiah yg mahal2 setiap kali sambut hari lahir…dan yg pasti aku lebih senang begitu..sume tu tak penting bagi aku..dan org terdekat aku pasti maklum..

tahun ni..tarikh ni,genap umr aku 23..rasa cm ada lagi yg hilang..aku hapy..tapi at the same time cm sedih2 sketla..biasela..aku mesti akan rasa sayu masa ni..aku kn cam ala2 poyo..partner aku la yg akn jadik mangsa..melayan aku merapu smpi pagi.. .hehe..

apapun,aku puas hati…bukan sebab hadiah2 yg lebih pada kebendaan tapi,…aku baru sedar aku punya sesuatu yg labih berharga dari itu semua..hapy birthday to me!!! haha..

2 Comments:

Blogger Pengat said...

Hepi Belated Besday lara...

Wednesday, May 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

aiyok! happy belated! sorry meh. lambat wish..

-ray-

Friday, May 11, 2007  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home