Saturday, December 23, 2006

terer jugak..

Wargh!!! Bosannye..dah seminggu aku start cuti..niat ati memang nak balik..dah sarat rindu kat umah ni..tapi apakan daya,…

BANJIR!!!!

Tapi syukur,tempat aku tak sampaila banjir..cume bandar yang cam tinggi tu pun tenggelam teruk,camne nak balik..nama je kota tinggi..tapi tenggelam gak..tapi,nak wat camne,kan..dah nak jadik..

Tadi call abah lagi,..abab kata..takpayah balik..banjir lagi..

‘abah nak amek tapi,helikopter abah rosakla..’

pergh,..! time ni pun nak wat lawak..wat sakit ati jek..

bosan giler dok kat umah ni..sume benda aku dah buat..mop lantai pun cam dah juta2 kali..basuh toilet pun rasa cam nak tanggal lantai tu aku kejekan..tengok tv??sampai dah nak termuntah..hehe,,tetibe jek aku terpandang majalah blues yang lama2..jeng2..

lama aku belek2..pastu,aku amek pensel n kertas..stgh jam pastu..

taraaaaaa….

Siapla la lukisan aku..cewah! ada hati nak melukis..sekali pandang..erm..cantik gak aku lukis..cam tak caye..bile pandang banyak kali,cam hodoh plak..pas tulih ayat2 yang bes,aku trus simpan..partner aku balik keje je,aku bagi kat dia..tau ape dia kata…

‘eh nape cantik plak honey lukis..selalu kan,lau lukis hodoh jek jadinyer…’

ish,tak membina langsungla komen dia ni..tapi selalu memang aku lukis hodoh pun..hehe..tapi aku tengok dia sik pandang jek hasil keje aku tuh..tak caya ke aku yang lukis..hehe..terer gak aku lukis..riak jap..hihi..

7 Comments:

Blogger Ray said...

bakat terpendam tuh! kena teruskan mengasah biar tajam. mcm sharpener tuh...;0)

Wednesday, December 27, 2006  
Blogger lara said...

hehe..mmg nak tajamkan la ni..setajam yang boleh..yakin boleh jek..!

Wednesday, December 27, 2006  
Blogger Ray said...

ouch! tajam dah tu. skali-skala pi upload hsl lukisan cik rainbow kt dlm blog ni eh?

Thursday, December 28, 2006  
Blogger lara said...

nak upload??ish,cam segan2 kucing plak rasanyer..tak tergamak plak..takut ada yg tak tido malam..hehe..tapi lau ada kesempatan akn ku upload jua utk tatapan mrk yg tak syg mata..hehe..

Saturday, December 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

saya tak sayang mata! **sambil angkat tangan cucuk langit** muahahaha..

Saturday, January 06, 2007  
Blogger [SweetL0v|Ng] said...

hai..awk mmg suka melukis ke lara?

Saturday, January 27, 2007  
Blogger lara said...

hai is!..ish,melukis??! takla suke mana..tak pandai @ hodoh giler ropenyer kalau melihat hasil lukisanku itu..tp lau nak buang masa tu bolehla..

sy mmg tak berbakat bab2 melukis ni..menekap mmg terer..hahaha..

Saturday, January 27, 2007  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home