Monday, August 27, 2007

.....

Erm..kadang2 kita tak tau apa yg terbaik buat kita..tp sbg manusia biasa,tugas kita utk terus mencari apa yg terbaik buat hidup kita..aku tau itu yg mungkin dia cuba buat…bg dia,aku dh jumpa yg terbaik dlm hidup aku..aku dh jumpa cinta aku..yeke?? dia la yg kata…dia jugak yg kata..saya ingat ini keputusan yg terbaik utk saya tp tak sangka…….

Mmgla..aku sendiri admit,tak ada yg mudah dlm membuat keputusan…tp y penting jgn putus asa,kan…aku mmg bukan kwn yg baik..tp kalau dia mintak aku dgr luahan dia,aku dgn tangan terbuka bersedia mendengarnya..percaya??hehe..

Keputusan dia yg kedua tu gagal tp aku tak sangka dia buat kptsn yg sama utk kali ke3…wats wrong with you???geram tol aku ngan dia ni….kita kene belajar..kalau main pisau..kene tangan,berdarah n sakit,maknanye lain kali jgn main pisau lg sampai berdarah..tol tak??..ini tak..masih nak main ngan pisau yg tajam tu..tak paham tol aku..

Alasannya ‘hati mmg dah sayang sangat2’…well,pada aku utk yg kedua..mmg patutla kita letakkan sayang tu sbg alasannya..kita nak org yg kita sayang tu tau kita boleh bg dia peluang utk sayangkan kita lg n sebaliknye..tapi lau cm dh byk kali….jawabnye nak kene.

tp tu pandangan akula..bukan dia..

berjam2 gak aku duduk mendengar luahan dia..to be honest,aku paham dan simpati ngan apa yg dia rasa..tp dlm masa yg sama geram sgt2 sebab dia langsung tak tegas…dan dia tau yg aku tak setuju ngan apa yg dia dh buat n apa yg dia dia cube nak buat ni..jgn dek marah cik nyamuk tu…org dlm kelambu pn nak dibakar…sian…

huh..penat aku bebel….lau dia baca apa yg aku tulis ni…aku nak dia tau yg aku mmg ambik berat pasal dia…n stop doing this stupid things…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home