Wednesday, February 15, 2006

teman bicara...






aku baru menyedari yang selama ini aku punya kawan2 yang cukup prihatin dengan apa yang berlaku pada aku..sejak luka yang singgah dihati,aku semakin cuba mendekati teman2 yang selalu menjadi teman bicara..saat aku sedih mahupun gembira..

dari sekolah,aku memang sentiasa punya teman baik..antaranya:

yang pernah gaduh dan yang cukup istimewa..dia penenang di kala aku terkapar2 mencari teman berpaut..beberapa bulan yang lalu...dan dia,akan sentiasa istimewa di hati ini..

pastu aku kenal ngan ad..insan yang cukup baik dan cukup sayangkan aku seluruh hatinya,..dia yang membuat aku bahagia selama bertahun..walaupun semuanya berakhir kini,namun segala yang indah takkan pernah luput dari jiwa...

shajime...aku kenal lepas peristiwa yang berlaku antara dia dan ad..dan akhirnya kami jadi kawan sampai hari ini..


then,aku kenal ngan firanylea..seorang yang cukup simple tapi pada aku cukup matang..dia membuat aku sedar yang cukup ramai orang yang sayangkan aku..tanpa pernah aku sedari sebelum itu..

rama lagi yang aku kenal tapi aku tak dapat nak masukkan kat dalam ni..banyak beno rasanya..apa yang aku nak sampaikan ialah..


"TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA PADA KALIAN"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home