Wednesday, February 10, 2010

demam...

haaaaaiiiiicoooom..!!!!

huh..teruk aku kene flu..stat ari isnin lagi.bakul sampah kat meja aku tu da penuh ngan tisu..muke pn da merah2 da dek selseme..ish, teruk betul la..da lame aku tak kene selsema n demam.dulu, sebulan paling tak mesti sekali..

last2 sbb da tak tahan sgt, petang tu aku balik je..lega dapat baring.time2 camni plak partner aku takde. gegeh la bersakit2an sorg2 kat umah ni..semalam plak aku cuti..harusla kn, lau nak bangun pn tak larat..duk melepek jek kat umah. lemas aku..

arini pn aku cuti,..pagi tadi aku bangun lebih awal dari biasa.konon semangat la nk g keje,kn.sbb semalam da cuti.capai tuala pastu tetibe cm melayang.giler sakit kepala ni..terus baring balik..pastu menyanyi2 plak hp aku ni..ada je yg kacau..last2 aku jawab gak.

'saya mc arini..apa2 col esok la,ea..'sambung tido balik.

bile bangun, rase cm da sihat..hehe. duk termenung.eii..apa nk buat ni?blur plak duk umah sorang2 ni...baik aku g ofis..yes! aku nk siap2 g opis..hehehe...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home