Friday, September 08, 2006

...!!!


Aku dah benti keje!! Hahaha..bunyik cam lawak jek…memang lawak pun..bukan aku tak boleh keje tapi aku rasa cam sengal jek …aku rasa keje tu tak sesuai untuk akula..agaknyer…yang pasti aku dah benti..! rasa lega tapi cam seronok gak la..lega sebab takyah masuk ofis tu lagi..n seronok sebab tambah lagi satu koleksi pengalaman dalam hidup aku..haha..lawak!..partner aku plak asik gelakkan aku jek..hurm,..lantak le..yang penting bila mulut dia berbunyik je pasal keje,..tangan aku cepat jek singgah kat pipi dia yang agak2 gebu tu..biar merah..biar pedih asalkan aku puas…

Bila balik umah ntah camne abah tau pasal aku sibuk2 carik keje..abah ala- ala membebel ..

“watpe nak carik keje,..abah kan bagi duit …pernah ke abah tak bagi..?”

walaupun abah tersengih2 kambing masa dia cakap tu,tapi aku tau abah tak suka lau aku keje masa study..

“abis abah potong duit ju..100 lagi..bajet lari la bah..”

aku wat muka mintak simpati..memang abah potong duit belanja aku…100 plak tu..sebab adik2 aku sume pun dah sambung study balik..so,aku yang kakak kenela tolak ansur sket..tapi tu kata abah..tapi pas tu abah senyum lagi..

“abah tak jadi potong la..duit masuk cam biase..”

huahhuah..!!seronok giler..!sayang abah..!cayalah..!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home