Sunday, September 03, 2006

keje baru..


Masuk musim baru dalam hidup aku..tambah dewasa sikit nampaknye aku ni..ye ke??anggap je la iye..hehe..sem baru..kelas banyak weekend..so,aku decide nak buat keje part-time..dah dekat2 seminggu jugak la aku ‘riki’ sekitar jb ni,..akhirnya aku jumpa jugak keje yang cam agak2 sesuai jugakla ngan aku..baru aku tau susah senang carik keje..huh!

Memang pengalaman baru untuk aku..sebabnye sepanjang 22 tahun aku hidup ni,hari tu la hari pertama aku pegi interbiu..seram sejuk cam nak terkencing..nak terpengsan pun ada gak..tapi aku buat2 berani jek..dah la pompuan yang mengintebiu aku..blasah je la..soalan dia..!mak datuk..!! aku cam kene serang ngan machinegun..alahai..terkulat2 aku nak menjawabnye..terpaksa buat2 pandai..pas kuar jek..rasa cam lepas azab yang maha hebat..fuh..!lega tak terkata….dan esok hari pertama aku kat ofis tu..eeeee…seram tapi,..aku yakin aku boleh..cam Malaysia boleh tu..!
Wish me luck!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

uiyooo keje seyyy.. cayalah beb!

Tuesday, September 05, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home