Thursday, January 19, 2006

awas! penyeluk saku!!


alkisah,..semalam habis class jek aku teman kawan aku g bank.pastu, dah selesai segala urusan seri paduka baginda tu,kitaorang pun pegi la merambu kat sekitar bandar jb yang tak seberapa ni..hehehe..

masa nak balik,manusia ni punyala ramai yang tunggu bus,berserta ngan kitaorang sekali la.kawan aku pun sibuk nak naik jugak dalam sesak2 tu,..tiba2...!!(cam suspen jek kan..)alamak,..mamat ni pegi langgar member aku plak.hampir nak menyungkur minah tu.cian..pas dah membebel cam nenek tua,kitaorang pun dudukla..

dudukla dalam bas tu sambil layan perasaan..cewah!!

sampai jek kat terminal larkin..

"eh,hp aku mana,ek..??!!"

peh cemas giler tengok muka dia masa tu.

"baik check betul2.mana tau kat dalam beg ke.."

dipendekkan cerita,handphone dia sebenarnya dah kena rembat ngan mamat yang langgar dia tadi.terjadila adegan airmata jap di petang hari yang mendung tu..

sian member aku tu...meleleh2 air mata dia.kalau kitaorang dapat mamat tu,..memang matila jawabnya kene kerjakan ngan kitaorang..yah!!!yah!!yah!! DUSH!!!

*berhati2 dengan penyeluk saku,ye...

1 Comments:

Blogger CiK Jim o(>,<)o said...

elooo....kcian kat kwan awak!!! dia guna hp aper?? bdo tul mamat 2!!!

Friday, January 20, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home