Friday, January 06, 2006

cerita..?


dah beberapa hari di tahun baru..rasa begitu cepat waktu berlalu meninggalkan kita..cuti dah nak sampai penghujung dan aku masih belum jumpa lagi apa yang aku cari.apa yang aku cari??hehe..rahsia..;)

seseorang bertanya..

"kenapa blog awak banyak sangat lirik lagu ek?"

haha...kenapa?mungkin sebab blog aku dalam process menjadi kaunter lirik kot..hehe..tak la,sebenarnya lagu2 tu adalah antara lagu2 yang paling menusuk perasaan aku sejak2 berpisah ni..lagipun,ada lagu yang meninggalkan kenangan pada aku.tu yang aku suka sangat dah bubuh kat dalam ni.ha,..

ntahla ek,kata orang,tak baik layan2 perasaan ni,tapi 2-3 menjak ni aku suke sangat2 buat benda yang tak elok tu..

dah dua hari aku terpaksa off hp aku atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..so,pada sape yang susah nak contact aku tu,sory yek..hehe..

2 Comments:

Blogger CiK Jim o(>,<)o said...

hi.....smlam awak bg msg kt sye ek...swie... sye tido lar... Zzz..
npe off hp??? xnak dgangu ek???

Sunday, January 08, 2006  
Blogger CiK Jim o(>,<)o said...

hii..... cmne life awk skrg... btter or worst??? sye agree ngan awk bla ptus cnta nie kta asik nk dgar lgu2 jwang or yg myentuh prasaan... bla dgar lgu cam2 rse ksedihan yg kta alami bkrangan kn..kn??? tnpa sdari stitik dmi sttik air mata kuar... anyway sy hrp awk tbah mhdapinye k?? u got a lot of frenz that cre bout u...

Sunday, January 08, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home