Tuesday, December 20, 2005

hampehnyeee....

hmmm.....arini memang hampeh sebab tak dapat mandi laut kat Tanjung Balau ..beriya la aku plan nak mandi reramai tapi sesampai jek sume bendera merah naik.hampeh..angin plak memang bertiup dengan kencangnya..so,aku berserta konco2 pun dudukla kat bawah pokok sambil menghirup udara segar dan berposing2 maut sket..dah penat posing,kitorang pun pegi pekena rojak asma yang memang terpaling sedap sedunia..boleh bayangkan macammana sedapnya??haha..mesti tak boleh,kan..takpela,yang pasti memang sedap giler..pastu terus beransur balik umah dengan hati yang kecewa..tapi kitaorang memang degil sebab sebelum tu,mak dah pesan..
"mesti tak boleh mandi..kan angin kuat ni..buat penat jek pegi.."
ish,mak ni..takpe,cuba dulu..
"ala mak,manala tau boleh mandi ke?belum cuba belum tau tau,kan..."
(aku pun menjawab dengan penuh keyakinan)
"cubela..,mak pun nak tengok jugak..kompom la tak boleh mandi.kan semalam dah kuar berita yang budak lemas kat Desaru..tak baca ke?tak payahla pegi..tapi lau nak pegi jugak,jangan mandi,jaga budak2 tu bebaik..mak tau pegi 5 orang,balik pun 5 orang..."
peh..!panjang giler mak membebel..
"yela mak ku sayang...jangan risau.k..."
mak pun tersenyum sebagai tanda yang dia yakin dengan jaminan aku..
tapi memang betul kata orang,lain kali dengar cakap mak anda.sudahnya hampeh..tapi kata kak juli,takla hampeh sangat..kan kita dah posing2 maut tadi..puas hati jugak pe..bila pikir2 balik,betul jugak..sekurang2nya lupa jap masalah aku yang kian menyesakkan dada ni...hmm...apa la kabar dia di sana,..dia hantar sms pun aku tak balas.takut2 aku merayu semula cinta dia..ntahla..hampehla arini...!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home