Saturday, December 31, 2005

hapy new year!!



tahun baru tiba lagi..hari ini saat ini,aku ingin benar menjadi orang baru..bangkit dari kisah semalam dengan semangat dan jiwa yang baru..banyak cerita suka dan duka sepanjang tahun 2005..yang pasti tahun ini akan kutinggalkan dan ia akan menjadi kenangan yang tidak akan pernah luput dari ingatan ini....
aku yang kini telah ditinggalkan..
menghayati sepinya sendiri...
azam baru telah pun aku senaraikan..dan menanti masa untuk dilaksanakan..
so,aku harap semua berjalan lancar untuk tahun 2006...
ni ada satu lagi lagu yang menusuk kalbu..ekeke...
Meniti Perjalanan oleh Hattan
kini ku sendirian
meniti perjalanan
jiwaku kehausan rindukan pertemuan..pertemuan
setelah kaukutinggal
ku diburu sesalan
dosa-dosa yang silam
kumohon keampunan..keampunan
ingin menyusur kembali
jalan yang kita lewati
ingin daku ulangi bersamamu kasih
namun sayangnya hatimu terkunci
tiada ruang lagi untukku mengisi
sayangnya kehadiran ini
inginnya sekali
tak lagi bererti tak seindah mimpi
inginku sendirian
meniti perjalananku
hadapi kenangan
dalam kesyahduan..kesyahduan

*aku harap tahun baru membuat aku semakin tabah..!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home