Wednesday, January 18, 2006

apa yang aku rasa?







kuliah dah pun bermula..ni pun baru habis clas mm.tak tau nak buat apa,aku pun melepakla kat dalam lab bersama kawan2 tercinta..sambil2 mengupdate blog..cewah!!

sem baru,kuliah baru,..semangat pun baru.itu mesti!hehe..

erm..beberapa hari ni aku melalui hari yang cukup sukar..(tak la sukar sangat pun..),.dia yang masih lagi aku sayangi,meluahkan rasa hatinya tentang teman barunya..pergh,.!memang meruntun kalbu..setiap kali itulah air mata ini hampir meluncur laju..(sedih woo..!)..semalam, aku temankan dia ke angsana,..saje cuci mata..dia tanye soalan yang amat2 menerujakan,..ekeke..

"kalau saya nak kita cam dulu,awak nak?"

aku pun terkessima+terkeddu+terrrr...

"erm,..bukan saya tak pernah nak,kan..terpulang pada awak..?"

selamber jek jawapan akku tu,kan..ececeh!

"tapi mesti awak nak saya clash ngan 'dia',kan?"

hai,..takkanla aku ni nak bermadu plak..katakan TAKNAK! pada madu..

"well,awak rasa??"

aku tersenyum sinis pada dia dan akhirnya dia pun diam.aku harap diam tu tanda dia faham la maksud aku yang sebeno nya..

tapi,aku memang taknakla benda2 yang bersangkut paut pada perkataan MADU ni..memang anti gilerla..adala plak minah kat sebelah aku ni tadi tanya..awak nak balik semula kat dia?

dengan penuh keselamber an..aku pun jawab
"nak carik lain la..tukar selera.."
hahahhahaa..puas aku ketawa cam orang giler..

kesimpulannya,..aku rasa cam hampas jek arini..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home