Thursday, September 21, 2006

siap pun..

s

21.09.2006..
wed..
0330 a.m..

Huh! Siap jugak akhirnye..ni lah padah bila buat keje last minute…terpaksa bersengkang mata sampaikan mata pun dah cam bola golf..huarggg!!..ngantuknye….sian partner aku, sampai terlentok2 kat sofa temankan aku yang dok menaip tak sudah2 dari tadi…tengah2 malam camni, bila dah sunyi sepi..sume orang dah selamat berlayar aku tetibe jadik cam malu2 kucing plak nak on kan printer aku yang bunyiknye mengalahkan bunyik traktor….tapi, lantakla orang nak kata pe yang penting keje beres..bila keje dah siap, perut mulala terasa cam lapar jek..walaupun tadi dah selamat membedal nasik goreng yang tak pedas langsung....dah 3-4 kali aku kuar masuk dapur..pintu peti sejuk tu pun cam dah nak tertanggal sebab asik bukak tutup jek..hasilnye daptla aku merembat milo ais ngan biskut mayat..bolehla….

cakap pasal makan,..aku rasa aku macam makin ‘sihat’ jek..huhu..ni yang ngeri ni..cam fobia plak nak naik kat mesin timbang tu…
Apa nak buat ek..aku rasa cam nak…

*Skipping juta2 kali biar cepat sket turun berat badan aku ni..tapi,..erk..
*tak pun jogging kat stadium tiap2 pagi..(boleh ke??)..
*belasah main netball dari pagi sampai petang…(nanti tak sempat raya plak..dah ‘kiok’)

cam susah jek sumenyer..takpela, aku fikirkan idea yang lebih bernas, cepat ,berkesan dan yang penting mudah…hahaha..tapi lau dah pemalas tu, pemalas gak..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home