Sunday, December 04, 2005

terasing..

' terasing '
Kegelisahan didalam kedinginan
Meniti sepi keseorangan
Sebuah kematian yang tiada bernisan
Sendu mengiringi perpisahan
Ruang nan luas diri bergerak bebas
Namun keupayaanku terbatas
Segala mimpi menjadi asingPerit membakar diri
Sebuah cinta dan harapan
Menjadi mimpi berterbangan
Tersekat nafasku kabur pandangan mataku
Amat tersiksa diriku
Kerana kehilanganmu
Oh mengapakah terus mengharap menanti
Walau cukup kusedari
Kau tak kan kembali
Pemergianmu mengisi kekosongan
Biarpun dikau masih kuperlukan
Kita dikatakan pasangan bahagia
Kini terasing luka
i dedicate this song to someone 'very special to me..' mungkin tiada apa lagi yang tinggal antara kita.namun,segala kenangan yang indah akan tetap tersemat di hati ini..thanks a lot for u who let me know the wonderful of love..
kesedihan mengajar aku untuk menilai semula apa yang telah aku tertinggal selama ini...cinta itu indah walaupun kadangkala ia amat menyakitkan..

3 Comments:

Blogger CiK Jim o(>,<)o said...

kgembiraan,ksedihan smua 2 asam gram dlam khdupan ssorngyg bgelar insan... smua 2 akan mmatangkan dri kta. i hope u strong enough 2 ctnue ur life wthout her..n rmmber u stll hve me as ur frenz... cheer dude..:)

Tuesday, December 06, 2005  
Blogger lara said...

thanks alot,shajime..awak byk bagi semangat kat saya..saya akan selalu ingat yang saya ada kawan yang cukup baik macam awak..!!thank again,fren..

Thursday, December 08, 2005  
Blogger lara said...

haha...thanks yang alot2 ye cik firanylea..awak byk bg smgt kat saya..:p

Monday, December 12, 2005  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home