Saturday, November 26, 2005

assignment vs problem..

lame rasenye tak menjenguk dalam web blog ni...biasela,time2 nak final exam ni,assingment bersusun2 mintak disiapkan..aku plak dalam keadaan yang paling malas dalam hidup aku..boleh ekk??sebenarnye aku malas disebabkan aku dihinggapi problem..hehe..ntahla,2-3 menjak ni aku rasa cam sunyi dan kekosongan yang teramat sangat..pernah dengar tak orang kata 'bila kita rindu,kadang2 orang yang dirindu tu kat sebelah kite pun,kita rindu..bila kita rasa sunyi,si dia didepan mata pun kite masih rasakan kosong..kenape??'ini soal hati yang paling rumit yang pernah aku rasakan..hati yang sunyi bagai tiada lagi penawarnya..(ceh! madah berhelah plak..)
aku pernah ditanya oleh seseorang tentang cinta..soalan yang paling menerujakan untuk aku mendengarnya..dan paling terkulat untuk aku menjawabnye..
'kenapa awak pilih orang macam dia untuk mengisi hati awak? banyak lelaki kat luar sana..'
huehhueh,,.aku terkejut + terkedu seketika..dan terkulat2 aku menjawabnya..
'hati saya memang dah terpaut pada dia,walaupun pada awalnya saya tak pernah sayangkan dia..apatah lagi cintakan dia..'
pergh..jujur giler jawapan aku..
'tapi kenapa dia? kenapa awak terlalu percaya pada cinta yang dia lafazkan pada awak??'
ish,soalan final exam aku pun tak susah camni..camne ek aku nak bagi dia faham?
'awak,cume saya jek yang tau kenape saya terima dia & kenapa saya lebih percayakan dia..biarlah ia menjadi rahsia antara saya dan 'dia'..ye??'
biarlah itu menjadi rahsia antara aku dan 'dia',,..aku rasa jawapan tu cukup jelas untuk dia..jangan tanya saya lagi,he..
apepun,aku bahagia dengan ape yang dia beri pada aku selama ni walaupun kadangkala kami berhadapan dengan situasi yang sukar ..thanks sayang..oklah..stop kat sini..pasni kene memerah otak wat assignment..nampaknye terpaksalah makcik jadik burung antu malam ni..ishk2...besnya lau takyah buat,kan...hehe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home